‎ اهلا وسهلا بكل الراقيات فى ارقى تجمع نسائى فى الوطن العربي اجتمعنا على حب الله وكونا معا مجتمعا خاصا بالراقيات من جميع الدول العربية وهدفنا هوالتحلى بمكارم الأخلاق على أن تكون منهاجــًا وأسلوبــًا لحياتنا وتعاملاتنا، والثبات على المبادئ والقيـم تحت ضغوط وإغراءات الحياة وهذا هو الرقى الحقيقى انضمى الان الى عائلة الراقيات سواء كنتى ( ربة منزل معلمة,طالبة,طالبة جامعية,موظفة,مهندسة,طبيبة ,محاسبة) ننتظرك لتنضمى الى مجتمع الراقيات

‎ وشعارانا دوما ‎

‎ نلــــــــــــــــتقى – لنرتــــــــــــــــــــــقى

‎ ابحتي عن اي شئ في منتدي الراقيات بالضغط هنا

العودة   منتدي الراقيات - منتدى نسائي للنساء فقط - معلومات عامة > مول الراقيات لسيدات الاعمال والتاجرات > التجارة واخبار الاقتصاد

التجارة واخبار الاقتصاد خبرات العضوات في الاستثمار و التجارة والادخار و متاقشة الاخبار الاقتصاديةومستجدات السوق العالمى

قديم 11-11-2018, 02:03 PM
Naser Abed
راقية جديدة
Naser Abed غير متصل
لوني المفضل Cadetblue
 فترة الأقامة : 1330 يوم
 معدل التقييم : Naser Abed راقية جديدة
A30bb8192f محتاجة نصيحة في خصوص السوق المالي الخليجي gulf tadawul

محتاجة نصيحة في خصوص السوق المالي الخليجي gulf tadawul

محتاجة نصيحة في خصوص السوق المالي الخليجي gulf tadawul

ازايكم عاملين ايه؟
أنا عايزة أتكلم معاكم في موضوع شغالني بقالو مدة طويلة أوي. أنا أسمي ناصيرة العبدي عمري 33 سنة متجوزة وام لبنت عمرها اربع سنين.
أنا خريجة قسم أدب ولكن ظروف العيشة هنا متكفيش ابدًا شغل وتكاليف بيتية. بدأت أتداول بشركة تداول واستثمار اسمها السوق المالي الخليجي gulf tadawul بقالي كدة 9 اشهر معها والحمدلله تعملت منهم كيف اتداول وكيف افتح صفقات اسكر صفقات والامور كلها كدة علمتني ياها مديرة حساباتي بس اللي قلقني فعلا هو اني بتداول بدون علم جوزي خايفة اقلو يقوم يزعل مني
مع اني معملش غلط ابدا انا فتحة حساب اسلامي وياهم والحمدلله كل فلوس بالحلال تجيني بس خايفة يقوم يزعل جوزي لاني مقلتلوش من لما بديت معاهم والشركة محترمة ومعروفة عالميا ومرخصة بس ما اعرف ايش اعمل؟ يعني انا اقدر اسحب فلوسي معهم خلال 24 يكونو معاي وانهي الموضوع لكن يبقى صعب عليي اصرف علي بيتي وعلي بنتي اعمل ايه؟؟ ساعدوني!

هذاك اليوم تواصلت مع مديرة حساباتي وطلبت منها اني اسحب فلوسي وسحبتهم لكن رجعت اتداول معاهم لان الموضوع ساعدني كثيرًا بس خايفة أوي من ردة فعل جوزي اعمل ايه؟
ساعدوني بارك الله فيكم

اسال الله ان ينفعنا بما نقدم هنا بمنتديات الراقيات وامانة اذا افادك اى موضوع ساهمي معنا بالارتقاء بالمنتدي بالضغط علي زر اعجبني likeاسفل الموضوع
او علي جملة ادعم صفحتنا علي الفيس بوك
ولا تنسونا من دعائكم

facebook
قديم 02-12-2018, 11:44 AM
سلوي الشمري
راقية جديدة
سلوي الشمري غير متصل
لوني المفضل Cadetblue
 فترة الأقامة : 10 يوم
 معدل التقييم : سلوي الشمري راقية جديدة

حلوووووووووووووو كتييييييييييير